Гарантія та повернення товару

Наш магазин є офіційним дистриб'ютором продукції Fibaro, Aeotec, Qubino, Heatit, Danalock, Nanoleaf.
На всю продукцію надається гарантія 12 місяців від виробника.
Запит на повернення товару
Обмін та повернення товару протягом 14 днів.
Покупці нашого магазину мають право на обмін або повернення товару неналежної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Будь ласка, зверніть увагу:
обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, вм'ятин, потертості та інше.

Також повинно бути збережене:
  1. Повний комплект товару
  2. Цілісність і всі компоненти пакування
  3. Ярлики, захисні плівки
  4. Заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при наявності висновку технічної підтримки про те, що умови експлуатації не порушені.

Гарантійний обмін або ремонт товару
Якщо в гарантійний період виріб вийшов з ладу з вини виробника — ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Якщо ви виявили несправність або товар не працює належним чином наша технічна підтримка спробує вирішити вашу проблему віддалено (якщо це можливо).
Для цього необхідно звернутися в нашу технічну підтримку.
Якщо проблему не вдалося вирішити віддалено, і технічна підтримка підтвердила повернення товару, необхідно щоб в посилці було:

  1. Повний комплект товару.
  2. Всі компоненти упаковки.
  3. Документ, на якому в довільній формі буде вказано номер замовлення або ПІБ та номер телефону, на які вказували при оформленні замовлення, а також опис проблеми з товаром.

Наш магазин може відмовити в гарантійному ремонті або обмін у разі:
  1. Порушення збереження гарантійних пломб;
  2. Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  3. Порушення правил використання, викладені в експлуатаційних документах;
  4. Несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  1. Випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом)
  2. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  3. Ушкодження, виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів)
  4. Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі
  5. Пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі
  6. Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  7. Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.