Возврат
Наш магазин є офіційним дистриб'ютором продукції Fibaro, Aeotec, Qubino, Heatit, Danalock, Nanoleaf.
На всю продукцію надається гарантія 12 місяців від виробника.
Обмін та повернення товару протягом 14 днів
Покупці нашого магазину мають право на обмін або повернення товару неналежної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Будь ласка, зверніть увагу: обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, вм'ятин, потертостей тощо.
Також має бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки;
- ярлики, захисні плівки;
- заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару відбувається лише за наявності висновку технічної підтримки про те, що умови експлуатації не порушені.
Для підтвердження повернення товару необхідно зв'язатися з нами будь-яким із зазначених способів.
Після підтвердження повернення, товар необхідно надіслати Новою поштою, дані для відправки вказані нижче.
Гарантійний обмін чи ремонт товару
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Якщо ви виявили несправність або товар не працює належним чином, наша технічна підтримка спробує вирішити вашу проблему віддалено (якщо це можливо).
Для цього необхідно звернутися до нашої технічної підтримки:
- номер замовлення або ПІБ та номер телефону, які вказували при оформленні замовлення;
- вказати пристрій, який несправний;
- максимально описати проблему з товаром;
- за необхідності надати скріншоти чи фотографії.
Якщо проблему не вдалося вирішити віддалено, і технічна підтримка підтвердила повернення товару, необхідно, щоб у посилці було:
- повний комплект товару;
- усі компоненти упаковки;
- документ, на якому у довільній формі буде вказано номер замовлення або ПІБ та номер телефону, які вказували при оформленні замовлення, а також опис проблеми з товаром.
Наш магазин може відмовити у гарантійному ремонті або обміні у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Повернення товару Новою поштою
Для повернення товару Новою Поштою необхідно надіслати товар за реквізитами:
Шпак Олександр +380979159499
м. Дніпро, відділення №33 (просп. Олександра Поля (ран. Кірова), 43)
Послуги "Зворотна доставка" та "Накладений платіж" необхідно скасувати
Оплата доставки – за рахунок відправника.